6/1/09

Estimat Tondo Rotondo: va per a vos aquest missatge, el meu Blocaire invisible

Doncs si. Com pot ser (o no) heu endevinat per les pistes que us deixava en aquest petit racó del món, em vau tocar en sorteig per a fer-vos un regal en aquest dia de Reis. La veritat és que, si bé el vostre nom no em resultava del tot desconegut, no era assídua al vostre bloc, per la qual cosa triar un regal adient per a vos no ha estat tasca fàcil, i fins i tot avui dubt molt haver-ho aconseguit. Hi hem d'afegir, a més, la meva incapacitat total per fabricar res que sigui més creatiu que tallar i aferrar imatges i poca cosa més (és a dir, soc incapaç de fer un flash, un vídeo etc...).

Donat que participau en aquesta iniciativa del Blocaire invisible, que se celebra sempre per aquestes dates, i especialment enguany, que culmina la nit de Reis, he sobreentès que, tot i el vostre sobradament conegut "desinterès" per la monarquia, els tres Reis d'Orient si que són del vostre grat. Si no és així, disculpau el meu atreviment.

Una vegada donades totes aquestes explicacions us faig partícep del meu regal, una de cal i una d'arena.

LA REALITAT AMB "SUBTIL" IRONIA

EL QUE US DESIG DE TOT COR PER A AQUEST ANY QUE ACABAM D'ENCETAR


Esper veritablement que us hagi agradat el regal. Una abraçada i una rialla molt grans des de l'altre costat del pont.

3 comentaris:

Viu i llegeix ha dit...

eva, tens el teu regal de reis a

http://viuillegeix.blogspot.com/

espero que t'agradi

una abraçada i bona jornada de reis

Unknown ha dit...

Eva... el regal millor ha estat conèixer el teu blog... i com no assaborir aquest post amb regust oriental... dels reis d'orient, vull dir.

M'els estimo molt, els reis d'orient... I tant!

I les imatges m'han agradat, especialment la darerra, la del Tortell Poltrona... Què bèssssssstiaaaaaaaaa!!! Vigila, no sogui que la seva puça es perdi per aquest món de blogs. :-.)

Una abraçada!

Continuem en contacte? Si???

Vinga!

El veí de dalt ha dit...

Xulo el regal pel Tondo!