17/4/08

L'eriçó

He decidit que a partir d'ara els eriçons duen bona sort, igual com ho fan els elefants amb la trompa cap al cel, com ho fa un borinot ros entre les bigues.

Perquè avui m'he trobat amb un eriçó, i l'he agafat, i s'ha fet una bolla, i m'he emocinat. No n'hi ha prou amb això perquè sigui el meu animal de la sort?

Perquè molts animalons desperten tendresa, jo vull reivindicar l'eriçó davant del koala, davant del tití, davant de l'ós. Perquè és vulnerable malgrat la seva cuirassa, per a mi serà l'animal de la sort, perquè sé que tendré sort.

I no, no tenc el cotxe assegurat a Genesis.

1 comentari:

Montse ha dit...

Els eriçons són animals fantàstics, divertits, silenciosos, simpàtics. Ho se perquè fa temps que en tinc!!! M'encanten!!!
No sé si m'han portat sort, el que sí que sé és que des que en tinc, sóc una mica més feliç, ric més, jugo més...
Bé, potser sí que també serà el meu animal de la sort!!!